Фермери наддават за ниви през Мрежата

Милица Петрова
Милица Петрова
2 Минути

Най-голямата компания в поземлените отношения “Агрион” пак ще отдава земята си под наем изцяло по дигитален път.

Традиционно, през пролетта, компанията вади престижна селекция от терени от огромното си портфолио, които отдава под наем, чрез пряко договаряне.

„Предложените земеделски земи позволяват на всеки, който иска да се занимава със селско стопанство, да се включи, дори ако не притежава опит в тази сфера. Това е изключителна възможност и за хора извън агросектора, които нямат финансова възможност или желание да купуват собствена земя“, казват експертите от „Агрион“

Експертите на „Агрион“ са разработили процедурата така, че да се осигурят честни и прозрачни преговори за всички участници. Няма скрити клаузи и никой не се ползва с преимущество.

От дружеството предупреждават стопаните да побързат, тъй като след успешната кампания по отдаване чрез търгове, количеството земя за пряко договаряне намалява.

Мярката е особено подходяща за млади фермери, които не разполагат с нужните средства за закупуване на земя или пък имат нужда от първоначално финансиране, за да развият своите стопанства. Всички имоти могат да бъдат разгледани тук. Компанията от няколко години предлага опция за наемане по дигитален път – от пълната информация за имотите, през подаването на заявка и частично до сключването на сделката. На официалния сайт на земеделския лидер всеки може да разгледа предложенията, систематизирани по области, населени места и землища.

Наемането на земя дава възможност на всички участници на пазара да разширят площта, която обработват и да бъдат по-конкурентноспособни.

Статистиката сочи, че наемът е сред най-лесните начини за уедряване на земеделските стопанства. Според проучвания от Австрия и Германия най-малки са разходите при обработка на масиви от 50-100 дка. За да постигнат такъв размер на стопанствата си, фермерите трябва да преговарят с десетки малки собственици или с големи стопани на земеделски земи, какъвто е „Агрион“. Практиката сочи, че все повече земеделци избират „Агрион“ за партньор, заради коректните и честни условия, които компанията предлага.

Милица Петрова е завършила Маркетинг във Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Работи в отдел "Реклама и Маркетинг" на Agrozona.bg от 2021 г.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА