Символна пластика „Кристален тетраедър“ спечели дизайнерът Свилен Андреев, дизайнер на етикетите за ябълков оцет марка „Ходи Бери“, който бе представен от ЗП Светослав Коев във „Фудтех 2020“. Престижният конкурс се организира от Международен панаир Пловдив в партньорство с Националната асоциация за дизайн и реклама.
Състезанието има два раздела – „Експозиционен дизайн“ и „Графичен дизайн на опаковка“. В първия бяха отличени с грамоти експозициите “Симей” (по проект на Тодор Босев) и Belchim (по проект на Климент Климентов). Във втория финалисти са: етикети на вино „Гъмза“ (автор на проекта – Евгени Петров, изложител – „Видинска гъмза“ ) и фамилия етикети на плодово вино (автор на проекта – Йорданка Тонева, изложител – „Органик БГ“ ).
Награди получават както архитекти и графични дизайнери, така и фирмите, за които са работили, за да се насърчи развитието на продуктовия дизайн.
Архитект Тодор Василиев от екипа на Международен панаир Пловдив за пореден път спечели приза „Кристален тетраедър“ – голямата награда в Конкурса за дизайн, който се проведе в рамките на изложбите „Агра“, „Винария“ и „Фудтех“. Той всяка година е сред носителите на престижното отличие заради креативните проекти, които създава, отбеляза ръководителят на журито проф. Сашо Драганов, председател на Националната асоциация за дизайн и реклама.
Поредното признание е за експозицията UPL, част от „Агра 2020“. Щандът е малък, но се откроява с изисканост на визията и прецизност в детайлите, прилича на бижу, коментира проф. Драганов.