Баварският млечен фонд раздава безплатно ваучери на стойност €1,1 млн.

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Баварският фонд за насърчаване на млечния сектор (MFF) и milch.bayern e.V. организираха кампания по раздаване на 11 000 ваучера с обща стойност 1,1 милиона евро като стимул за сътрудничество между търговците и кетъринг операторите. В интернет компаниите могат лесно да изтеглят ваучерите, всеки на стойност 100 евро, и да ги осребрят срещу млечни продукти произведени в Бавария.

Баварската млечна промишленост очакваше с нетърпение, заведенията за хранене в страната отново да заработят. „Отварянето на ресторантите и гостилниците е важен сигнал за баварското селско стопанство и хранително-вкусовата промишленост. През последните няколко седмици тези хора направиха всичко възможно, за да осигурят снабдяването на клиентите“, подчерта Алфред Ендерле, председател на Баварския фонд за стимулиране на млечния сектор (MFF).

Използването на ваучерната система е лесно и няма административни тежести. На страницата на инициативата всеки може да разбере повече за ваучерите, да изтегли своя купон и срещу него да получи млечни продукти от търговец на едро.

Как се финансира баварският Млечен фонд?

  • Производителите на мляко в Бавария могат доброволно да вложат във фонда по 0,05 евроцента за килограм  произведено мляко.
  • Размерът на средствата, които се събират във фонда всяка година, възлизат на 3 млн. евро, което означава, че близо 75% от млекопроизводителите участват с доброволни вноски във фонда.
  • Млекопроизводителите, които искат да се включат във фонда, могат да заявят това в мандрите.
  • Ако млекопроизводителят желае да получи обезщетение от фонда, напр. да се възползва от специалните условия на фонда за сключване на застраховка, последният има право на това, ако предварително е платил 24 пълни месечни вноски във фонда чрез мандрата.
  • Средствата от Фонда за стимулиране на млечния сектор отиват в друг фонд, средствата от който служат за компенсации при инциденти.
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА