Международната комисия по яйцата (IEC) стартира нова глобална инициатива за развитие на репутацията на яйцето в международен мащаб
Vision 365 е 10-годишен план за ускоряване на средната глобална консумация на яйца до 365 яйца на човек годишно. Поддръжниците на кампанията имат за цел да разкажат историята на яйчната индустрия и да изградят репутацията на яйцето въз основа на научни факти, като позиционират яйцата като основна храна, полезна за здравето.
„Като се има предвид тяхната невероятна хранителна стойност и значителни екологични характеристики, яйцата са естествено решение за много от предизвикателствата, пред които сме изправени като общество днес“, каза председателят на IEC Суреш Читури.
„Ние, като индустрия, знаем това и трябва да гарантираме, че и останалата част от света го знае, като се обединим и разкажем нашата история. Vision 365 ще ни позволи да направим това, позиционирайки индустрията на яйцата като световен лидер в устойчивото производство на протеини”, допълва той.
„Тази инициатива има голям потенциал да трансформира репутацията на яйцето по целия свят и имаме нужда от помощта на индустрията, за да превърнем идеите си в реалност. С все по-различни мнения за това какво е добро за нашето здраве и околна среда, сега е идеалният момент да популяризираме силата на яйцето като достъпен, хранителен и нисковлиятелен източник на храна.