„И бранша, и бизнеса и ние, като държава със взаимна подкрепа ще направим така, че да бъде още по-рекламирана страната ни, защото не са кой знае колко продуктите, с които сме известни по целия свят, а виното е едно от тях”, казва инж. Красимир Коев, директор на Изпълнителна агенция по лозата и виното пред “Фокус” във връзка с вчерашния Европейския ден на винения туризъм. По думите на Коев имаме сортове, които са изключително елексирни. Примери за тях са Мавруд, Мелник и Гъмза. Той отбелязва, че нашите вина са с изключително специфични качества и голям аромат и всеки, който ги е дегустирал, пробвал и консумирал, винаги е оставал много впечатлен. Коев отбелязва, че България има вековни традиции във винопроизводството, но виненият туризъм като отрасъл все още не е развит с пълния си потенциал в България.
Красимир Коев: Браншът, бизнесът и държавата ще рекламират винения туризъм у нас

Автор:
Екип на Агрозона
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие.
Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби.
Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона
РЕКЛАМА
ВИДЕО
Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000 хранителни продукти.