Най-голямата благотворителна кампания в сектор земеделие
Какво е общото между Gipsy Kings, Капачки за бъдеще и нашумялата българска певица Дара ?
Общото всъщност се оказа НИК и празнуването на 20 годишния юбилей на компанията, известна като пионер в прецизното земеделие у нас.
Преди съвсем малко повече от 20 години Иво Куманов основава НИК, докато е още студент, откривайки възможности за дигитализиране и подобряване на редица процеси в Българското земеделие.
“НИК е една компания, която се стартира с 300 лв бюджет през 2002 от Иво, а днес оперираме с маааалко повече бюджет, присъстваме в над 10 държави на 2 континента и екип от над 280 човека. Екип, който мечтае и успява да сбъдваме заедно.” – разказа Калоян Куманов
За този период едни от най-запомнящите се постижения на компанията са дигитализирането на границите на имотите, анонсирането на първия автопилот (днес няколко хиляди трактори се движат сами), първата платформа за сателитен мониторинг на посевите, разработена в Източна Европа и много много други, за които всеки един от вас би се сетил.
“Нещо, което искаме да запазим и през следващите години, че не искаме бизнесът ни да става само числа, а да създава щастие и да подобрява средата около нас, да има отпечатък.” – сподели Иво Куманов
Днес компанията е лидер не само в сферата на прецизното земеделие, но и в предоставянето на комплексни решения, помагащи на клиентите на компанията да водят прогреса в земеделието.
НИК – 20 години води прогреса на полето
Това е надпис, който почти всеки от нас вижда в последните месеци из различни билборд локации из страната. Развръзката дойде на 25.10.2022 в знаковата зала Джон Атанасов, където в присъствието над 600 човека – официални гости, партньори, клиенти, приятели и служители на НИК се състоя събитието по повод юбилея.
Компанията отбеляза 20 години с гости от 19 страни под музиката на любимците на много фермери Gipsy Kings, младата българска изпълнителка Дара и незабравимо дрон шоу. Настроението и изненадите бяха очаквани, но неочакваното бе каузата, която Иво и Калоян са решили да подкрепят и на която бе посветен юбилея.
“Доброто не трябва да се прави тайно и именно затова всеки може да види кой и колко е дарил в нашата кампания. Защо избрахме каузата на Капачки за Бъдеще? Познаваме Лазар от доста години, познаваме неговата мисия и резултати, които е постигнал. Той самият е променил много и ще ни помогне да направим нещо, което ще остане за дълго и ще спаси животи.” – сподели Калоян Куманов по повод кампанията, която НИК подкрепя със своя рожден ден.
Заедно с клиенти, партньори и екип НИК успя да събере 100 000 лв за закупуване на детска неонатална линейка, съвместно с кампанията Капачки за Бъдеще и нейния основател Лазар Радков, който също благодари на гостите лично от сцената.
“ Видяхте, че за нас е важно да се движим в правилната посока дори и ако това не винаги означава да следваме стереотипите. И също така е важно да развиваме хората в компанията и да инвестираме в средата. Това е една от причините да организираме най-голямото до момента благотворително събитие в сектор земеделие.” – сподели Калоян Куманов по повод кампанията, която НИК подкрепя със своя рожден ден.
GROW FORWARD – Вчера, днес и утре водим прогреса на полето
“Заедно с вас водим прогреса на полето – това го правим вече 20 години. Растем напред – ние като индивиди, екип и общност. Растежът винаги е бил важна част от ДНК-то на НИК и ако трябва да го опишем с 2 думи, то те биха били: GROW FORWARD. Използвам този тържествен момента да обядя, че това е нашият нов слоган.” – сподели Иво Куманов от сцената.
С поглед в бъдещето всеки член на екипа на НИК продължава да следва общата мечта.
“А каква е нашата мечта за бъдещето? – заедно да направим един по-автоматизиран, по-вълнуващ и успешен земеделски сектор.” – допълни Иво Куманов