Бюджетът за промотиране на традиционни вкусове тази година у нас е увеличен от 120 на 133 млн. евро. Храните с традиционно специфичен характер популяризират страната ни, това казва заместник-министърът на земеделието и храните Цветан Димитров по време на откриването на кампания в подкрепа на традиционните български месни продукти, предават от пресцентъра на аграрното ведомство. По думите на Димитров Министерството на земеделието има за цел традиционните храни да са все по-предпочитани. Това е и целта на кампанията от септември и октомври месец “Подкрепяме българското”.
Страната ни е заявила още три традиционни продукта, които да влязат в списъка на Европейския съюз като продукти с традиционно специфичен характер. Когато това се случи родните храни в този списък ще са общо осем. Очаква се странджанският манов мед да е сред продуктите, който ще предизвикат голям интерес сред гражданите на ЕС.