133 млн. евро за промотиране на традиционни храни

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Бюджетът за промотиране на традиционни вкусове тази година у нас е увеличен от 120 на 133 млн. евро. Храните с традиционно специфичен характер популяризират страната ни, това казва заместник-министърът на земеделието и храните Цветан Димитров по време на откриването на кампания в подкрепа на традиционните български месни продукти, предават от пресцентъра на аграрното ведомство. По думите на Димитров Министерството на земеделието има за цел традиционните храни да са все по-предпочитани. Това е и целта на кампанията от септември и октомври месец “Подкрепяме българското”.

Страната ни е заявила още три традиционни продукта, които да влязат в списъка на Европейския съюз като продукти с традиционно специфичен характер. Когато това се случи родните храни в този списък ще са общо осем. Очаква се странджанският манов мед да е сред продуктите, който ще предизвикат голям  интерес сред гражданите на ЕС.

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА