Засилен интерес към българския щанд на “Jagd and Hund” за поредна година

Георги Узунов
Георги Узунов
4 Минути

За поредна година българският щанд на изложението „Jagd and Hund” привлече хиляди ловци от Европа и света. Най-голямото  в Европа изложение за лов и риболов се провежда в Дортмунд, Германия, а трофейните експонати, представени на щанда на България, отново будят засилен интерес от страна на ловците. „България предлага качествен продукт и е силен конкурент на европейско ниво с възможностите за лов на благороден елен, дива свиня, както и на всички останали видове едър дивеч.” Това каза зам.-министърът на земеделието, храните и горите Атанас Добрев при откриването на българския щанд.

Изложението се провежда за 38-ми път, а изложителите през тази година са над 800.  Впечатление прави, че все повече български фирми решават да излязат със собствени щандове по време на събитието. Освен при изложителите, “Jagd and Hund” през тази година се радва и на голямо посещение от страна на българи.

Над  80 000 посетители се очаква да посетят “Jagd and Hund” през тази година.

Водеща атракция и този път беше подвижният ресторант, в който се превръща нашия щанд. На място се готвят специални храни, които всеки един от посетителите може да опита, а храната приготвя готвач номер едно у нас Ути Бъчваров. Сред специалитетите са гулаш от диво месо, както и редица автентични колбаси с марката „Маджаров“. За доброто настроение пък щандът ни предлага българска бира от фирмата „Алмус“ и българско вино от избите Bononia estate и Карабунар.

Най-мащабното издание до момента

През 2019 г. Jagd and Hund записва едно от най-мащабните си издания. В началото изложението бе посетено от редица високопоставени политици. JAGD & HUND ежегодно привлича десетки хиляди посетители на изложбените зали с широка гама от продукти и услуги, иновациите на своите международни изложители и разнообразна съпътстваща програма.

Най-добрите атракции включват демонстрации на ловни кучета и хищни птици, курсове за крос-кънтри и кулинарен пазар. „Темата за дивите храни“ има своя собствена зала. На фестивала за дива храна посетителите могат да видят звездни и телевизионни знаменитости, които предават ноу-хау на сцената и в работилниците и демонстрират перфектната подготовка на дивечови месни специалитети. Други нови акценти на изложението са модерни салони за социални медии с лекции от експерти от дигиталната сцена.

Атрактивна гама от продукти и услуги и информация има и за риболовците.

Ловът с птици отново акцент

Сред основните акценти на ловното изложение и тази година беше ловът с грабливи птици. Специално пространство в залите на събитието бе отделено за птиците, като посетителите можеха да видят орели, соколи, сови и др. Треньори представиха специално обучени животни и техните умения по време на лов. Те демонстрираха пред публиката уменията на птиците, показвайки тяхната  дисциплина и умението им да изпълняват команди.

В Европа се проявява добра толерантност към лова с птици, като методът е постоянно популяризиран. Особено развит е ловът в Германия, където ловците използват най-вече орели и соколи.

Георги Узунов е в сферата на журналистиката от 7 години. Работил е за национални медии като Радио "Фокус", Дарик Радио и Националното радио. Завършил е бакалавър "Журналистика" в Софийския университет, а магистратурата му е в специалност "Журналистика, Продуцентство и Финанси".

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА