Проекти на промоционални кампании за реклама на земеделски продукти вече ще се подават веднъж годишно

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Правителството направи промени в Наредбата за условията и реда за избор, изпълнение и контрол на промоционални програми за земеделски и хранителни продукти. Целта е документът да се приведе в съответствие с европейската регламентация в тази област, предават от правителствената пресслужба.

Всички промени се отнасят за кампаниите за подаване на промоционални програми от 2015 г., които ще се осъществяват вече само веднъж годишно. Срокът за публикуване на поканата за подаване на промоционални проекти се променя на 15 януари като предлагащите сдружения следва да подават своите проекти в Министерството на земеделието и храните до 28 февруари. Постоянната консултативна комисия за избор на промоционални програми към министъра на земеделието и храните трябва да определи в срок до 15 април програмите, които да бъдат изпратени в ЕК за разглеждане за одобрение на европейско финансиране.

Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА