Полша инвестира 40 000 евро в промоция на боровинки

Георги Узунов
Георги Узунов
1 Минути

През последните 3 години 1-ви юли бе промотиран като Деня на боровинката в Полша, като денят съвпадаше с началото на кампанията по прибиране на сладките плодове. Тази година за първи път дейности ще бъдат преведени целогодишно.

„Целта ни е да промотираме навика за консумация на боровинки през сезона на прибиране на реколтата. Ние ще покажем, че плодът е удобен за хапване и всичко, от което се нуждае, е потребителите да искат да водят здравословен начин на живот.“, казва Катаржина Парафинюк, председател на управляващия борд на Фондацията за промоция на полски боровинки.

Кампанията „Лято с боровинки“ е организирана от Националния съюз на производителите на плодове и зеленчуци в партньорство с Фондацията на Полша за промоция на боровинки. Проектът е на стойност около 180 000 злоти или 43 174 евро, предава portalspozywczy.pl.

Георги Узунов е в сферата на журналистиката от 7 години. Работил е за национални медии като Радио "Фокус", Дарик Радио и Националното радио. Завършил е бакалавър "Журналистика" в Софийския университет, а магистратурата му е в специалност "Журналистика, Продуцентство и Финанси".

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА