Пазарът на “зеленчуково” месо в Германия ще достигне €400 млн. още тази година

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

Германски производител на колбаси за първи път продава повече заместители на месо от традиционните продукти

За германския производител на храни Rügenwalder Mühle навлизането на пазара на вегетариански заместители на месо навреме вече дава резултат. Въпреки че за компанията опитът с продажбата на подобни алтернативни продукти беше първият

Производителят на колбаси Rügenwalder Mühle казва, че сега продава повече алтернативи за вегетарианско и веганско месо, отколкото класически разфасовки, пише специализиран немски сайт.

През 2014 г. тази семейна компания от Долна Саксония стана една от първите за преработка на месо в Германия, която се фокусира върху производството на вегетариански алтернативи за месо.

Както управляващият директор Майкъл Хенел казlа пред Handelsblatt, коронавирусната криза даде допълнителен тласък на тенденцията към съзнателно хранене с растителни алтернативни меса. През първата половина на годината компанията успя да увеличи продажбите на вегетариански кюфтета и варени колбаси с 50%.

Фирмата вече е постигнала рекордни продажби от 242 милиона евро през 2019 г., което е почти 15% повече от предходната година, също благодарение на вегетарианския бум.

С нарастващия брой почитатели на чисто растителното хранене, Rügenwalder Mühle в момента е на седмо място сред германските производители на колбаси в страната, като Zur-Mühlen Group е лидер в индустрията.

„Нашите класически продукти са гръбнакът на бизнеса, а билковите заместители са допълнителни възможности за печалба. Днес компанията има дял от германския пазар на алтернативи за месо от около 40% “, обясни Хенеле.

Компанията е достигнала лимита си за капацитет поради голямото търсене и сега инвестира 20 милиона евро в изграждането на допълнителни халета. Според текущите прогнози размерът на германския пазар на зеленчукови меса може да се удвои тази година до около 400 милиона евро и да се увеличи до 3 милиарда евро за десет години, заключава Handelsblatt.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА