Приходите от пазара на пуешко месо в САЩ достигнаха $4,8 млрд. през 2018 г. с ръст от 6,1% спрямо предходната година. Цифрата отразява общите приходи на производителите и вносителите без логистичните разходи, разходите за маркетинг на дребно и маржовете на търговците на дребно, включени в крайната потребителска цена. Пазарната стойност на пуешкото месо нараства със средногодишен темп от +2,0% в периода от 2007 до 2018 г.
Пазарът на пуешко месо в САЩ се развива добре от 2015 г. насам, когато отбележи годишен ръст с 14% до $5,2 млрд. От 2016 г. до 2018 г. има ръст, но не значителен. Производството на пуешко месо през 2018 г. е около 2,7 млн. тона и е стабилно спрямо предходната година. Тази тенденция се дължи на доброто ниво на търсене в страната. Предлагането също е стабилно и отбелязва лек ръст.
Износът от САЩ през 2018 г. възлиза на 219 000 тона, което представлява намаление с 5,2% спрямо предходната година. В стойностно изражение той достига $419 млн. основните дестинации за американското пуешко месо са Мексико със 110 000 тона, Китай с 26 000 тона и Хонг Конг с 13 000 тона.
Най-висока цена за пуйка от САЩ дават китайците – ($2,572 за тона), докато в Хаити стойността е най-ниска и достига ($784 за тон).