McDonald’s готви растителен бургер „McPlant“

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
2 Минути

След тестването на растителни бургери на някои международни пазари, „създадохме вкусен бургер, който ще бъде първата опция от менюто в платформата за растителни храни“, коментира Ян Бордън, президент на McDonald’s (MCD) International. Той добави, че линията McPlant в крайна сметка може да включва и сандвичи с пиле на растителна основа, както и други закуски.

Компанията тръгва по стъпките на други вериги за бързо хранене като Burger King и Dunkin ‘, като се включва в тенденциите за растителни храни. Миналата година тя започна да прави експерименти за приготвянето на растителния бургер в колаборация с Beyond Meat, продавач на безмесни продукти.

“Beyond Meat и McDonalds създадоха растителния бургер, който ще се предлага като част от платформата им McPlant”, каза говорител на Beyond Meat.

Нова стратегия за позната храна

В допълнение към линията на McPlant, McDonald’s заяви още, че ще се възползва от потребителските тенденции, които се засилиха по време на пандемията – като яденето на комфортна храна. Това означава,че ще се съсредоточи върху най-популярните си елементи от менюто и ще продава повече пиле.

“Търсенето на познатото в тези несигурни времена е по-важно от всякога”, каза Макдоналдс в инвестиционната си актуализация, добавяйки, че очаква основните елементи от менюто, като бургерите от Big Mac и Quarter Pounder, Chicken McNuggets и пържените картофи също да  допринесат за продажбите.

За по-нататъшно насърчаване на продажбите на тези артикули, McDonald’s въвежда подобрения, като нови, препечени кифлички и „подобрен подход“ за хамбургерите, както и повече пилешки вкусове в менюто.

Вече McDonald’s постигна успех със своите пикантни пилешки хапки, които влязоха в продажба  през септември и спомогнаха за увеличаване на продажбите през този месец.

McDonald’s също така планира да пусне нов хрупкав сандвич с пиле в САЩ в началото на следващата година. Апетитът на Америка към пилешки сандвичи спомогна за успеха на Chick-fil-A и допринесе за увеличаване на продажбите в Popeyes. McDonald’s вече сервира пилешки сандвич, McChicken, и често тества нови видове пилешки сандвичи.

Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА