Месна асоциация на месопреработвателите наскоро стартира кампания за популяризиране на британското месо като първи избор за потребителите
Британската асоциация на месопреработвателите наскоро пусна нова марка и уебсайт (SustainableBritishMeat.org), за да обясни защо британското месо трябва да бъде първиятизбор за потребителите. Кампанията се фокусира върху атрибути като устойчивост, високи стандарти за качество и подкрепа за британското земеделие.
„Искаме този уебсайт да стане събирателна точка за всички, участващи в производството на британско месо, и за всички, участващи в научните и технологични иновации, които ни помагат да разберем и подобрим качеството, проследимостта и екологичността на нашето производство на храни,“ спомена асоциацията в прессъобщение.
Потребителите все повече се интересуват от безопасността, стандартите и устойчивостта на храните
Потребителите, където и да се намират по света, са все по-загрижени за безопасността, стандартите и устойчивостта на храната, която ядат. Те искат да знаят, че каквато и диета да изберат да спазват, храната им ще бъде безопасна и подхранваща, но не за сметка на планетата.
„Повечето хора разчитат на информация в медиите, за да им помогнат да направят своя избор на диета и начин на живот.Стана много трудно да се ориентирате в объркващите и често противоречиви мнения, псевдонауката и истинската наука в медиите, които в момента формират избора на обикновените хора за това какво трябва и какво не трябва да ядат. “, смята Ник Алън, главен изпълнителен директор на Британската асоциация за месопреработватели.
Ако искате да разберете как да подкрепите българските производители, вижте тук:
-АЗПБ и Agrozona.bg се изправят срещу кризата с кампания като популяризират българския баркод
-МЗХГ за кампанията Избирам 380 и българското производство
Колко емесии на метан генерира животновъдството във Великобритания?
Животновъдството е отговорно само за 5,7% от емисиите на метан в Обединеното кралство, което е много по-ниско от средния световен показател от 14%, който най-често се цитира в медиите, но който включва екологични системи за земеделие в страни като Бразилия.
Отказът от ядене на британско месо ще има много по-малка полза за околната среда, отколкото отказването от бразилско месо. И заместването на британското месо с по-екологично преработена алтернатива на растителна основа може да означава, че заинтересованите потребители неволно създават ефект, противоположен на този, който са замислили. Великобритания произвежда месо според някои от най-високите стандарти за хуманно отношение към животните и с най-ниския отпечатък върху околната среда на планетата.
„Потребителите по целия свят са все по-склонни да плащат повече за това. И така, ние също искаме да използваме този нов уебсайт за устойчиво британско месо като платформа за подпомагане на популяризирането на британската продукция, не само тук във Великобритания, но и за всички търговски партньори около свят “, се казва в прессъобщението.