Кампания за „Купете местното“ навлиза на пазара на месо във Великобритания

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
3 Минути

Месна асоциация на месопреработвателите наскоро стартира кампания за популяризиране на британското месо като първи избор за потребителите

Британската асоциация на месопреработвателите наскоро пусна нова марка и уебсайт (SustainableBritishMeat.org), за да обясни защо британското месо трябва да бъде първиятизбор за потребителите. Кампанията се фокусира върху атрибути като устойчивост, високи стандарти за качество и подкрепа за британското земеделие.

„Искаме този уебсайт да стане събирателна точка за всички, участващи в производството на британско месо, и за всички, участващи в научните и технологични иновации, които ни помагат да разберем и подобрим качеството, проследимостта и екологичността на нашето производство на храни,“ спомена асоциацията в прессъобщение.

Потребителите все повече се интересуват от безопасността, стандартите и устойчивостта на храните

Потребителите, където и да се намират по света, са все по-загрижени за безопасността, стандартите и устойчивостта на храната, която ядат. Те искат да знаят, че каквато и диета да изберат да спазват, храната им ще бъде безопасна и подхранваща, но не за сметка на планетата.

„Повечето хора разчитат на информация в медиите, за да им помогнат да направят своя избор на диета и начин на живот.Стана много трудно да се ориентирате в объркващите и често противоречиви мнения, псевдонауката и истинската наука в медиите, които в момента формират избора на обикновените хора за това какво трябва и какво не трябва да ядат. “, смята Ник Алън, главен изпълнителен директор на Британската асоциация за месопреработватели.


Ако искате да разберете как да подкрепите българските производители, вижте тук:

-АЗПБ и Agrozona.bg се изправят срещу кризата с кампания като популяризират българския баркод

-МЗХГ за кампанията Избирам 380 и българското производство


Колко емесии на метан генерира животновъдството във Великобритания?

животни, животновъди, Agrozona.bgЖивотновъдството е отговорно само за 5,7% от емисиите на метан в Обединеното кралство, което е много по-ниско от средния световен показател от 14%, който най-често се цитира в медиите, но който включва екологични системи за земеделие в страни като Бразилия.

Отказът от ядене на британско месо ще има много по-малка полза за околната среда, отколкото отказването от бразилско месо. И заместването на британското месо с по-екологично преработена алтернатива на растителна основа може да означава, че заинтересованите потребители неволно създават ефект, противоположен на този, който са замислили. Великобритания произвежда месо според някои от най-високите стандарти за хуманно отношение към животните и с най-ниския отпечатък върху околната среда на планетата.

„Потребителите по целия свят са все по-склонни да плащат повече за това. И така, ние също искаме да използваме този нов уебсайт за устойчиво британско месо като платформа за подпомагане на популяризирането на британската продукция, не само тук във Великобритания, но и за всички търговски партньори около свят “, се казва в прессъобщението.

 

 

Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама