Кампания за „Купете местното“ навлиза на пазара на месо във Великобритания

Месна асоциация на месопреработвателите наскоро стартира кампания за популяризиране на британското месо като първи избор за потребителите
Британската асоциация на месопреработвателите наскоро пусна нова марка и уебсайт (SustainableBritishMeat.org), за да обясни защо британското месо трябва да бъде първиятизбор за потребителите. Кампанията се фокусира върху атрибути като устойчивост, високи стандарти за качество и подкрепа за британското земеделие.
„Искаме този уебсайт да стане събирателна точка за всички, участващи в производството на британско месо, и за всички, участващи в научните и технологични иновации, които ни помагат да разберем и подобрим качеството, проследимостта и екологичността на нашето производство на храни,“ спомена асоциацията в прессъобщение.
Потребителите все повече се интересуват от безопасността, стандартите и устойчивостта на храните
Потребителите, където и да се намират по света, са все по-загрижени за безопасността, стандартите и устойчивостта на храната, която ядат. Те искат да знаят, че каквато и диета да изберат да спазват, храната им ще бъде безопасна и подхранваща, но не за сметка на планетата.
„Повечето хора разчитат на информация в медиите, за да им помогнат да направят своя избор на диета и начин на живот.Стана много трудно да се ориентирате в объркващите и често противоречиви мнения, псевдонауката и истинската наука в медиите, които в момента формират избора на обикновените хора за това какво трябва и какво не трябва да ядат. „, смята Ник Алън, главен изпълнителен директор на Британската асоциация за месопреработватели.
Ако искате да разберете как да подкрепите българските производители, вижте тук:
-АЗПБ и Agrozona.bg се изправят срещу кризата с кампания като популяризират българския баркод
-МЗХГ за кампанията Избирам 380 и българското производство
Колко емесии на метан генерира животновъдството във Великобритания?
Животновъдството е отговорно само за 5,7% от емисиите на метан в Обединеното кралство, което е много по-ниско от средния световен показател от 14%, който най-често се цитира в медиите, но който включва екологични системи за земеделие в страни като Бразилия.
Отказът от ядене на британско месо ще има много по-малка полза за околната среда, отколкото отказването от бразилско месо. И заместването на британското месо с по-екологично преработена алтернатива на растителна основа може да означава, че заинтересованите потребители неволно създават ефект, противоположен на този, който са замислили. Великобритания произвежда месо според някои от най-високите стандарти за хуманно отношение към животните и с най-ниския отпечатък върху околната среда на планетата.
„Потребителите по целия свят са все по-склонни да плащат повече за това. И така, ние също искаме да използваме този нов уебсайт за устойчиво британско месо като платформа за подпомагане на популяризирането на британската продукция, не само тук във Великобритания, но и за всички търговски партньори около свят “, се казва в прессъобщението.