Италия търси своето място на азиатските пазари

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Представители на италиански компании износители на плодове са посетили Индонезия и Малайзия, за да проучат възможностите за сътрудничество с водещи местни вносители и купувачи на дребно, съобщава fruitnet.com. Мисията от Италия е организирана от Centro Servizi Ortofrutticoli в отговор на интереса от малайзийски и индонезийски купувачи, да бъдат снабдявани с пресни плодове, предимно ябълки, грозде, киви, череши и портокали, от средиземноморската държава.

Посещението на делегацията е било от полза за италианските търговци, за да се запознаят те по-добре със спецификите на местните пазари на двете държави, които според експерти ще се разрастват в идните години. Населението на Индонезия и Малайзия е общо 280 млн. души. Само в Индонезия има 255 млн. потенциални консуматори на плодове, като тя е четвъртата по големина държава след Китай, Индия и САЩ.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА