Европейският съюз ще завладява китайския пазар с храни със защитен регионален произход. В следващите няколко месеца Брюксел ще стартира кампания с цел да запознае китайските потребители с европейските хранителни стоки, предава schweizerbauer.de. В маркетинговата кампания ще бъдат използвани ударни думи и фрази като автентичен, многообразие, културно наследство, сигурност и качество.
Още в първата седмица на май делегация от Брюксел ще представи подбрани продукти в Пекин. Основните храни, които ще бъдат лансирани, са месо, сирене, бира, вино, алкохолни напитки и зехтин. Очаква се преговорите да приключат до края на годината.
Първите стоки със защитен произход са познати на китайския пазар от 2011 г., а подобни китайски храни са познати и на европейските потребители. Заради многобройната си средна класа Китай е привлекателен пазар за производителите на ЕС.