ЕС започва маркетингова кампания за спечелване на китайския потребител

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Европейският съюз ще завладява китайския пазар с храни със защитен регионален произход. В следващите няколко месеца Брюксел ще стартира кампания с цел да запознае китайските потребители с европейските хранителни стоки, предава schweizerbauer.de. В маркетинговата кампания ще бъдат използвани ударни думи и фрази като автентичен, многообразие, културно наследство, сигурност и качество.

Още в първата седмица на май делегация от Брюксел ще представи подбрани продукти в Пекин. Основните храни, които ще бъдат лансирани, са месо, сирене, бира, вино, алкохолни напитки и зехтин. Очаква се преговорите да приключат до края на годината.

Първите стоки със защитен произход са познати на китайския пазар от 2011 г., а подобни китайски храни са познати и на европейските потребители. Заради многобройната си средна класа Китай е привлекателен пазар за производителите на ЕС.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА