Дирк Фолертсен е новият пазарен директор на асоциация “Дунавска соя”, считано от предния месец, това съобщават от организацията. Благодарение на дългогодишния си опит в производството и управлението на добавената стойност Фолертсен ще работи за разширяване на пазарите както на “Дунавска соя”, така и на Europe Soya. Той самият е фермер, завършил е индустриално инженерство, 10 години е управлявал земеделска компания, която се е занимавала с търговия и е част от асоциацията от 2012 г. Фолертсен вече отговаря за развитието на пазарите на “Дунавска соя” в Германия, Западна Европа като цяло и Скандинавия. Той ще е отговорен за удостоверяване на качеството и за проследяемостта на продукцията.
“Дунавска соя” промотира отглеждането на не-ГМО соя. Асоциацията има два бранда – Donau Soja и Europe Soyа, които работят за осигуряване на повече растителен протеин в Европа, тъй като в момента около 95% от соята на Стария континент е внос. От 2014 г. асоциацията предлага и органична соя.