България представи традиционни консерви на агроизложение в Полша

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
3 Минути

 5 БГ компании показаха  най-добрата си продукция на POLAGRA 2023

България променя начина, по който се представя на международни изложения. За първото си участие зад граница – на POLAGRA 2023 в полския град Познан – асоциацията „Традиционни български консерви“ залага на модерна визия и изключително богата гама от продукти на българските изложители.

„Страната ни има какво да покаже на европейските и световните пазари, когато става дума за традиционни български храни. С нашите висококачествени продукти предлагаме най-доброто от нашата слънчева земя, преработено в модерни и високотехнологични фабрики за зеленчуци и плодове. Вкусът на родните консерви е отличаващ се и е добре познат, но има нови възможности за популяризиране на националното производство и тук, в Познан, грабнахме възможността да се включим в световната тенденция за налагане на традиционните продукти, превърната от ЕС в целенасочена политика“, каза Димитър Ангелинов, председател на УС на Асоциацията „Традиционните български консерви“.

Асоциацията организира българското участие на POLAGRA 2023 с общ щанд в палата 5, щанд 106, където ще видим продукция на „Балкан Агрикълчал“, „Дерони“, „Джем и Джем“, „Кали 96“ и „Томатоярд“. Българското представяне е подкрепено от Министерството на земеделието и храните и ДФ “Земеделие”, а щандът на България е точно срещу този на Министерство на земеделието и селскостопанското развитие на Полша – патрон на изложението.

„Още от първия ден, с официалното откриване на изложението, хранително-вкусовата и хотелиерската индустрия се налагат като ключов стълб за икономическия растеж и възможност за възстановяване на пазарите ни. Полша е един от лидерите на европейската икономика с почти 38 млн. население и представянето ни именно на това изложение е сериозна възможност за нашите членове и консервната ни промишленост  да създаде добри условия за реализиране на българските консерви. Горд съм с интереса и уважението към България и българските продукти“, коментира още Димитър Ангелинов.

На бългаския щанд посетителите ще могат да дегустират натурални сокове, конфитюри, сушени плодове, кисели краставички, корнишони, патладжан, доматено пюре, нова гама пикантни сосове, както и вече наложените на пазара продукти – лютеници, айвари, зеленчукови сосове, да се запознаят с най-модерните иновативни решения, съобразени със здравословния начин на живот и хранене.

 

Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама