България представи традиционни консерви на агроизложение в Полша

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
3 Минути

 5 БГ компании показаха  най-добрата си продукция на POLAGRA 2023

България променя начина, по който се представя на международни изложения. За първото си участие зад граница – на POLAGRA 2023 в полския град Познан – асоциацията „Традиционни български консерви“ залага на модерна визия и изключително богата гама от продукти на българските изложители.

„Страната ни има какво да покаже на европейските и световните пазари, когато става дума за традиционни български храни. С нашите висококачествени продукти предлагаме най-доброто от нашата слънчева земя, преработено в модерни и високотехнологични фабрики за зеленчуци и плодове. Вкусът на родните консерви е отличаващ се и е добре познат, но има нови възможности за популяризиране на националното производство и тук, в Познан, грабнахме възможността да се включим в световната тенденция за налагане на традиционните продукти, превърната от ЕС в целенасочена политика“, каза Димитър Ангелинов, председател на УС на Асоциацията „Традиционните български консерви“.

Асоциацията организира българското участие на POLAGRA 2023 с общ щанд в палата 5, щанд 106, където ще видим продукция на „Балкан Агрикълчал“, „Дерони“, „Джем и Джем“, „Кали 96“ и „Томатоярд“. Българското представяне е подкрепено от Министерството на земеделието и храните и ДФ “Земеделие”, а щандът на България е точно срещу този на Министерство на земеделието и селскостопанското развитие на Полша – патрон на изложението.

„Още от първия ден, с официалното откриване на изложението, хранително-вкусовата и хотелиерската индустрия се налагат като ключов стълб за икономическия растеж и възможност за възстановяване на пазарите ни. Полша е един от лидерите на европейската икономика с почти 38 млн. население и представянето ни именно на това изложение е сериозна възможност за нашите членове и консервната ни промишленост  да създаде добри условия за реализиране на българските консерви. Горд съм с интереса и уважението към България и българските продукти“, коментира още Димитър Ангелинов.

На бългаския щанд посетителите ще могат да дегустират натурални сокове, конфитюри, сушени плодове, кисели краставички, корнишони, патладжан, доматено пюре, нова гама пикантни сосове, както и вече наложените на пазара продукти – лютеници, айвари, зеленчукови сосове, да се запознаят с най-модерните иновативни решения, съобразени със здравословния начин на живот и хранене.

 

Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА