Горещият юлски брой на списание “Агрозона” вече е факт. През летния месец темата на броя ни е посветена на потенциала на родните села за развитие на туризъм и бизнес възможностите в тях. Акцентираме върху вкусната домашна храна, красотата на българските традиции и как те могат да се превърнат в препитание за местните. Четете материалите: “Селският туризъм – нож с две остриета”, “Имаме 1024 къщи за гости”, “За туриста храната е преживяване”, “Банско иска отново да глези туристите с местна кухня”. Темата продължава с текстовете: “Търси се Ноев ковчег за приказната Турлакия”, “На другия ден след сватбата”, “На лов за пъстърва в комунистическо бижу” и “Една Дешка пролет не прави”. С любопитство надникнахме и в европейските села, какво открихме – четете в списанието.
Интервюто на броя е с Живко Живков, изпълнителен директор на Държавен фонд “Земеделие”: “Да работиш в ДФ “Земеделие” е гордост и чест за всеки един от служителите”.
Страниците, посветени на “Моя бизнес”, през юли разказват как липсата на работници слага таван на бизнеса с билки.
Рубриката на консултантите по европейски програми от “Агробизнес Консултинг” представя санкциите по подмярка 4,2 от ПРСР 2014-2020.
“Земеделието – основен стълб за бъдещето на селските райони” е анализът на броя.
Морски полъх лъха от чинията в кулинарното ни предложение – Тако Шогаяки или октопод с японски привкус.
Разходката, която предлагаме през летния месец, е романтична и пленяваща с гледки и вкусове: “Тоскана – лозя, кипариси и слънце”.