В кампанията за спорт, творчество и превенция се включиха над 22 000 участника от цялата страна
Съюзът на пивоварите в България (СПБ) беше отличен с две награди от ПР и медийната индустрия в конкурсите за най-креативни и ефективни комуникационни кампании. Заслужените отличия бяха връчени за националната кампания „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат“ – инициатива на СПБ и членовете на организацията за превенция на употребата на алкохол от подрастващите и в подкрепа на здравословния начин на живот на семействата.
„За нас наградите отразяват усилията, които ние в СПБ и партньорите ни в кампанията полагаме години наред, за да могат деца и родители да участват в безплатни превантивно-образователни, спортни и консултативни инициативи. Правим всичко възможно, за да се промотира физическото и творческо възпитание на децата и универсалната превенция. През 2019 г. отново се фокусирахме върху малките населени места, районите с по-слабо икономическо развитие, семейства в риск и ромски училища. С радост мога да заявя, че по този начин заедно с партньорите осъществихме много стойностни инициативи, които бяха отличени от БДВО с втора награда в категорията за най-добър проект в публичния сектор“, коментира Ивана Радомирова, изпълнителен директор на СПБ.
Благодарение на партньорската мрежа на СПБ кампанията достигна до много повече градове и до различни групи хора, които с грижа за децата си и тяхното бъдеще се включват в дейностите. Само през 2019 г. в 7 области в страната са проведени спортни празници и образователни инициативи с впечатляващите 22 000 участници, а директно състезавалите се в игри и творчески активности, са 15 200 души. През последните 5 години общият брой на участниците в кампанията е над 55 000 родители и деца.