За предотвратяване разпространението на коронавируса COVID-19 Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) насърчава използването на всички форми за дистанционна комуникация: телефони; електронни адреси; лицензирани пощенски оператори и системата за сигурно електронно връчване, съобщават от ведомството.
Плащанията към администрацията може да се извършват по банков път.
Заявления за предоставяне на административни услуги ще бъдат приемани по пощата, чрез системата за сигурно електронно връчване, и сканирани и изпратени по електронна поща на адреси: [email protected] – за административни услуги, предоставяни от Централно управление на БАБХ и посочените електронни адреси на Областните дирекции по безопасност на храните (ОДБХ) в раздел Контакти на Интернет страницата на БАБХ – babh.government.bg – за административни услуги предоставяни от ОДБХ.
Сигнали, предложения, жалби и запитвания гражданите могат да подават на Горещия телефон на БАБХ – 070012299, онлайн на Интернет страницата на БАБХ, на посочените електронни адреси и чрез системата за сигурно електронно връчване.
Въпроси относно всички режими и правила могат да се задават на телефоните, посочени в раздел Контакти на Интернет страницата на БАБХ – babh.government.bg, по електронна поща на адреси: [email protected] – за Централно управление на БАБХ и посочените електронни адреси на Областните дирекции по безопасност на храните (ОДБХ) в раздел Контакти на Интернет страницата на БАБХ – babh.government.bg – за ОДБХ.
Обслужването на граждани ще продължи да се извършва на място в Централното управление и в Областните дирекции в страната. Необходимо е да всички лица да разполагат с лични предпазни средства.