През последните 3 години 1-ви юли бе промотиран като Деня на боровинката в Полша, като денят съвпадаше с началото на кампанията по прибиране на сладките плодове. Тази година за първи път дейности ще бъдат преведени целогодишно.
„Целта ни е да промотираме навика за консумация на боровинки през сезона на прибиране на реколтата. Ние ще покажем, че плодът е удобен за хапване и всичко, от което се нуждае, е потребителите да искат да водят здравословен начин на живот.“, казва Катаржина Парафинюк, председател на управляващия борд на Фондацията за промоция на полски боровинки.
Кампанията „Лято с боровинки“ е организирана от Националния съюз на производителите на плодове и зеленчуци в партньорство с Фондацията на Полша за промоция на боровинки. Проектът е на стойност около 180 000 злоти или 43 174 евро, предава portalspozywczy.pl.