Популяризират автентичните храни на конференцията “Достъп до добра храна”

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Мед, мляко и млечни продукти, зеленчуци и плодове са най-често предлаганите директно от производител стоки на родния пазар. Те бяха представени на конференцията “Достъп до добра храна”, предава БНТ.

Потребителят да има възможност за пряк контакт с производителите, да се изгради доверие и контрол на всички нива. Това според производителите на биопродукти е пътят за популяризиране на автентичните храни. Отивайки при производителя, клиентът може да каже какво му харесва и какво не в продукта.

От Агенцията за безопасност на храните подпомагат процеса с облекчителен режим за директни доставки на храни. Контролният орган не е констатирал сериозни нарушения.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама