Вкусно обзавеждане?

Златко Златков
Златко Златков
3 Минути

Всяка година изложбите Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното и Интерфуд & Дринк утвърждават имиджа си като едни от най-значимите събития на хранителната индустрия в страната и на Балканите

Обзавеждането на жилището е лесно, дори и да нямаш идея как да изглежда кухнята ти. Веригите за дома са измислени така, че да ти предлагат разнообразни варианти и до най-малкия детайл. Харесваш си маса и в каталога вече е показано какви столове ще паснат към нея. Върху масата има свещи, една чаша, ваза, отдолу има килимче, а отсреща шкаф с телевизор и картина. Пълна рецепта.

А сега си представете, че сте предприемач в хранителната индустрия и вместо дома, трябва да обзаведете бизнеса си. Все още не знаете какъв продукт, технология или услуга ще са нужни и затова трябва да намерите място, предлагащо всички съставки като по каталог. От машини за производство и преработка на суровини, през опаковки и техника за съхранение и предлагане на продуктите, до широка гама от разнообразни храни и напитки.

В допълнение ще участвате в семинари, работни срещи, демонстрации и дегустации, за да сте в крак със световните тенденции в сектора. Място, където контактите са целенасочени, а времето фокусирано.

Бизнес насочен към бизнеса

Идеята изглежда толкова удачно реализирана, че всеки се пита как сам да осъществи нещо подобно или да участва в него. Всяка година съвместно провежданите международни изложби Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното и Итерфуд & Дринк утвърждават имиджа си като едно от най-значимите събития на хранителната индустрия в страната и на Балканите. Те внедриха нещо, което има смисъл, обхваща реални проблеми на пазара и ги решава.

Жизненият цикъл на потребителските продукти и услуги е твърде кратък. Но ако се намери дългосрочна идея, клиенти, с които да се развие, ще може да се създаде стойност в дълъг период.  Което реално погледнато изгражда бизнес насочен към бизнеса – нещо което специализираните изложби изградиха в българската хранителната индустрия.

Само за изминалата година 370 фирми от 14 държави бяха представени в рамките на изданията, като посетителите бяха над 16 хил. души. Големият интерес към изложбите създава изключително ценно предимство за предприемачите – те получават възможност за директен контакт с участващите компании от индустрията, сключване на договори и създаване на общност около продукта си. Защото когато хора, които са с предприемачески дух, са на едно място много по-бързо и ползотворно могат да развият идеите си. Понякога за един ден се раждат бизнес планове.

 Grafika

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама