Търсенето на турски смокини се увеличава всяка година

Павлина Георгиева
Павлина Георгиева
3 Минути

 

Очаква се сезонът на турската смокиня да премине много добре, като компанията Alanar се стреми да увеличи пазарния си дял на всички пазари.  „Предстои страхотен сезон за нашите смокини. Той трябва да започне през 34-тата седмица на годината. Очакваме добри обеми и качество, което е чудесно, тъй като търсенето на смокини се увеличава всяка година.“, коментира маркетинговият координатор на турския износител на плодове Йигит Гокигит.

Целогодишни доставки

Alanar е водещ износител на смокини в Турция, като същевременно предоставя смокини на своите клиенти 365 дни в годината чрез  разнообразие от смокини, които отглеждат в своите договорени овощни градини по целия свят. „Миналата година изнесохме плодовете си в 31 различни страни по целия свят. Вярвам, че ще разширим продажбите си на нови пазари тази година, поради огромното търсене, което получаваме за Bursa Black Fig, който е най-популярният ни сорт. Търсенето се увеличава особено на новите пазари, към които се присъединяваме. “, добавя той.

Инвестиции в производството

След няколко сериозни инвестиции както в овощните градини, така и в машините, Alanar очаква напълно да затвърди основните си пазари в Европа през този сезон. „Ние поддържаме връзка с нашите бизнес партньори за сезона на смокини, който ще започне през следващите седмици. Първите впечатления, които получихме, са, че тази година Германия ще бъде основният ни пазар. Поради въздействието на новите инвестиции, които направихме върху машини и съоръжения,  очакваме да имаме все по-голямо търсене от Франция и Обединеното кралство. Представихме смокините си във Франция миналата година и те бяха много добре оценени от потребителите. Марката ни е много добре позната в Обединеното кралство. Увеличение на продажбите се очаква и на азиатския и канадския пазар. “ , допълва Гокигит.

Стремеж към азиатските пазари

„Поради ситуацията с коронавируса в целия свят, очакваме по-високи цени, въпреки добрите обеми, които наблюдаваме този сезон. Предполагам, че това може да се очаква на всички пазари, тъй като цените като цяло се увеличават в световен мащаб. Тази година ще фокусираме отново върху развитието ни на азиатския пазар. Мисля, че най-голямото предизвикателство ще бъде по отношение на потреблението.

Павлина Георгиева завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. В Аgrozona приоритет са й биологичното земеделие и здравословните храни, розопроизводството, пчеларството, ловът и риболовът.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА