Американската корпорация McDonald`s започна продажбата на бургери с растително месо. „Като експеримент ние започваме да продаваме нов бургер със заместител на месо в двадесет и осем заведения в югозападен Онтарио. Това няма да повлияе на продажбите на бургери с говеждо месо “, коментира изпълнителният директор на компанията.
Името на новия бургер е “PLT”. Съкращение, което на английски означава „Растение. Маруля. Домат “. Продажбите му в югозападен Онтарио ще бъдат оценявани за 12 седмици от 30 септември 2019 г.
PLT всъщност е зеленчуков бургер. Той няма да бъде включен в менюто на всички заведения на веригата в Северна Америка. В същото време те няма да го сравняват с говеждо месо, когато го рекламират. По този начин за канадските производители на говеждо нищо не се е променило и няма да се промени, особено сега, когато те съживиха интереса към него и съсредоточиха вниманието си върху рекламата върху използването му в готвене на бургери.