Качествено американско уиски представи USDA в София

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

Тринадесет вида американско уиски на шест компании представи пред ценители на изисканата напитка Департаментът по земеделие към Посолството на САЩ в София. Събитието, провело се снощи в Sofia Live Club, беше подкрепено от Асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки у нас, както и от фирмите вносители на американско уиски.

В стилната арт обстановка на столичния клуб пред гостите се представиха „Авенди“ с тяхната гордост Bulleit, „Трансимпорт“ с бърбъна Hudson, „Селектед Брандс“ с прочутата марка Wild Turkey, „Максиъм България“ с всичко от Jim Beam Family и други висококачествени напитки, „Браун –Форман България“ с Jack Daniel’s и „Перно Рикар България“ с Four Roses.

В уестърн дух

Домакин на вечерта беше Мартина Стронг, заместник-посланик на САЩ у нас, която каза, че всяка страна си има своята напитка – Франция е известна с виното, Япония – със сакето, а Щатите са прочути с уискито и бърбъна си. Н. Пр. Стронг продължи, че е чудесно, ако някой е ходил в Ирландия и Шотландия и е опитвал тяхното уиски, но сподели с гостите: „Отраснала съм със старите уестърн филми и обичам старите уeстърни. Всички знаят, че Джон Уейн или Клинт Истууд, никога няма да влязат в бар и да си поръчат нещо различно от уиски.“ Мартина Стронг изрази радостта си, че американското уиски преживява истински ренесанс не само в Щатите, но и в България.

Сред най-разпознаваемите думи

Ралица Скорчева, президент на Асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки в България, каза, че думата „уиски“ е една от 26-те най-разпознаваеми думи в света. Скорчева поздрави многобройните гости на събитието и призова към отговорна консумация с мярка, удоволствие и добро настроение.

Водещ на вечерта беше шоуменът Ники Кънчев. Той придружи Мартина Стронг до щанда на всяка от представените компании, за да дегустират кехлибарената напитка и да издадат част от тайните на изискания й вкус.

Любопитни истории, производствени тайни и характеристики на представените питиета четете в следващ брой на списание „Агрозона“.

Анета Стефанова

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама