Избирам 380

Национална информационна кампания на Agrozona.bg и Асоциация на земеделските производители в България (АЗПБ) за промяна на потребителските навици и насърчаване консумацията на български продукти в търговските вериги. Кампанията е подкрепена от Министерството на земеделието, храните и горите.

Прочети повече

Всички публикации от Избирам 380

България остава важен фактор на международния пазар за трюфели

България през последните години е основен фактор на международния пазар на трюфели.

Етикет за оцет отличен с награда за дизайн и реклама на “Фудтех”...

  Символна пластика „Кристален тетраедър“ спечели дизайнерът Свилен Андреев, дизайнер  на  етикетите 

Бял трън от Карловско – хит в портфолиото на израелски фармацевтичен гигант

Израелски фармацевтичен гигант от години изкупува продукцията от бял трън и други

Бивш футболист прави хляб с нисък гликемичен индекс

Мирослав Илиев: Нашият занаят носи само ползи за човека Мелничарството носи препитание

Производители: 38 лева за грам шафран покриват разходите ни

Стоян Дурков отглежда шафран в Девин върху 4 дка площ от 2017

2 декара шафран може да гледа едно семейство без чужда помощ

  Двучленно семейство може без големи усилия да обработва до 2 дка

Изкупната цена на шафрана в чужбина достига 70 евро, у нас е...

  Изкупната цена на култивирания шафранов минзухар (Crocus Savitus) достига 70 евро

РЕКЛАМА