Глобалният пазар на преработено червено месо до 2023 г. ще достигне 668 милиарда долара

Георги Узунов
Георги Узунов
2 Минути

През следващите 4 години се очаква глобалният размер на пазара на преработено червено месо да достигне 668 милиарда долара. Това ще стане благодарение на увеличеното търсене на храната, според последния пазарен доклад на Technavio Research.

Очаква се сегментът на преработеното свинско да нарастне с  близо 2% поради ръстът в броя сливания и придобивания и броя на пусканите продукти в сегмента. Пазарът на преработено червено месо се ръководи от увеличаването на търсенето на удобни храни, тъй като те се категоризират под лесните за готвене и готови за консумация продукти. С промяната на начина на живот и нарастването на разполагаемия доход търсенето на тези продукти се е увеличило значително. Повишаването на културата на електронната търговия и лесната наличност на хранителни продукти с едно натискане на бутона допълнително ще стимулират търсенето на удобни храни. Следователно това ще стимулира растежа на пазара на преработени продукти от червено месо през прогнозния период.

Освен това различни доставчици, опериращи на този пазар, все повече си сътрудничат с доставчици и дистрибутори на технологични решения за навлизане на нови регионални пазари. Например Tyson Foods Inc. обяви успешното приключване на придобиването на Keystone Foods с цел разширяване на възможностите в храните с добавена стойност и засилване на присъствието му на международния пазар. Очаква се тези придобивания да засилят конкуренцията на пазара, тъй като доставчиците се стремят към подобряване на оперативната ефективност.

Също така компании като BRF, Cargill, Conagra Brands и Foyle Food Group ще играят важна роля в развитието на пазара на удобни храни чрез силната си клиентска база, диференциални предложения на продукти и стабилна мрежа за дистрибуция по целия свят.

През 2018 г. Азиатско-Тихоокеанският регион беше основният пазар за преработено червено месо и представляваше 34% от общия пазарен дял. Това се дължи на нарастващия брой организирани търговски обекти в региона.

Георги Узунов е в сферата на журналистиката от 7 години. Работил е за национални медии като Радио "Фокус", Дарик Радио и Националното радио. Завършил е бакалавър "Журналистика" в Софийския университет, а магистратурата му е в специалност "Журналистика, Продуцентство и Финанси".

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА