Агенцията по заетостта пусна нова рубрика на сайта си, която се казва „Анкети“. В нея са структурирани on-line анкети за работодатели и търсещи работа лица, ползващи посредническите услуги на бюрата по труда, както и за работодателите, получили услуги от мобилните екипи в региони София и Пловдив.
С помощта на новата секция ще се наблюдава и анализира удовлетвореността на потребителите на услугите на агенцията, ще се дефинират областите, нуждаещи се от усъвършенстване и подобряване. Така Агенцията по заетостта създава нова съвременна форма за обратна връзка с клиентите си, която допълва съществуващите.
За да се поддържа постоянна създадената обратна връзка, служителите в бюрата по труда текущо ще информират и насърчават работодателите и безработните лица да се възползват от нея. Информация с посочен път и място на сайта или чрез print-screen ще бъде изложена и на информационните табла в бюрата по труда.
Агенцията по заетостта като публичен посредник на пазара на труда е с нагласа непрекъснато да повишава качеството на обслужване и удовлетвореността на своите клиенти – работодатели и търсещи работа лица. На тази основа рубриката ще се допълва и актуализира. Предстои да бъде публикувана on-line анкетна форма и за участници в обучения, организирани и финансирани със съдействието на Агенцията по заетостта, както и за получените в бюрото по труда специализирани услуги от психолог, кейс-мениджър и др.
Всяко търсещо работа лице или работодател, което е ползвало услугите на местните дирекции „Бюро по труда”, от днес може по лесен и достъпен начин да отрази своето мнение в публикуваните on-line анкети.