Италия търси своето място на азиатските пазари

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Представители на италиански компании износители на плодове са посетили Индонезия и Малайзия, за да проучат възможностите за сътрудничество с водещи местни вносители и купувачи на дребно, съобщава fruitnet.com. Мисията от Италия е организирана от Centro Servizi Ortofrutticoli в отговор на интереса от малайзийски и индонезийски купувачи, да бъдат снабдявани с пресни плодове, предимно ябълки, грозде, киви, череши и портокали, от средиземноморската държава.

Посещението на делегацията е било от полза за италианските търговци, за да се запознаят те по-добре със спецификите на местните пазари на двете държави, които според експерти ще се разрастват в идните години. Населението на Индонезия и Малайзия е общо 280 млн. души. Само в Индонезия има 255 млн. потенциални консуматори на плодове, като тя е четвъртата по големина държава след Китай, Индия и САЩ.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама