Министерството на туризма привлича туристи с реклама на лов на мечки и елени

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Министерството на туризма се опитва да привлече туристи у нас, като рекламира лов и риболов със снимки от американски сайтове на мечка гризли и елени, пише БНР. За този проблем сигнализираха от Сдружението за дива природа “Балкани”.  На завършилия в неделя фестивал “Зелени дни” в София е разпространявана като реклама на английски език брошура за лов и риболов, наред с други рекламни туристически брошури.

„Още с първите три снимки на животни забелязваме некомпетентност и нарушаване на законите“, подчертават от сдружение “Балкани”, защото кафявата мечка е защитен вид у нас и ловът й се санкционира с до три години затвор.

От неправителствената организация подчертават, че реклама за отстрел на защитените от закона мечка и дива котка се среща често в сайтове на ловните стопанства, но никой не контролира и наказва за тази подвеждаща информация.

От Министерството на туризма потвърдиха, че има такава брошура и добавиха, че разследват случая. Изявление по скандала се очаква до края на деня.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама