80% от продажбите на плодове и зеленчуци в Lidl Гърция са от местни производители

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Огромна част (80%) от приходите от плодове и зеленчуци на Lidl в Гърция идват от продажби на стоки от местни производители. Търговската верига е силно ориентирана към стратегически партньорства с гръцки производители не само защото иска да ги подпомогне, а и защото продуктите имат много високо качество. Така веригата гарантира на клиентите добра и вкусна продукция, предава emea.gr.

Един от най-силните примери за сътрудничество е това между Lidl и кооперацията Zagora, която произвежда ябълки със защитено географско указание. Земеделската организация е основана преди 100 години през 1916 г. Качеството се проверява още на етап бране, плодовете се съхраняват в хладилни складове, сортират се и се пакетират, като се изпълняват определени изисквания. Целта е качеството на продуктите да бъде най-високо.

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА