80% от продажбите на плодове и зеленчуци в Lidl Гърция са от местни производители

Кирил Александров
Кирил Александров
1 Минути

Огромна част (80%) от приходите от плодове и зеленчуци на Lidl в Гърция идват от продажби на стоки от местни производители. Търговската верига е силно ориентирана към стратегически партньорства с гръцки производители не само защото иска да ги подпомогне, а и защото продуктите имат много високо качество. Така веригата гарантира на клиентите добра и вкусна продукция, предава emea.gr.

Един от най-силните примери за сътрудничество е това между Lidl и кооперацията Zagora, която произвежда ябълки със защитено географско указание. Земеделската организация е основана преди 100 години през 1916 г. Качеството се проверява още на етап бране, плодовете се съхраняват в хладилни складове, сортират се и се пакетират, като се изпълняват определени изисквания. Целта е качеството на продуктите да бъде най-високо.

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама