108 БГ фирми атакуват АНУГА

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
2 Минути

108 български фирми ще участват в организирани и собствени щандове на най-голямото изложение за храни и напитки АНУГА в Кьолн от 5 до 9 октомври 2019 г, което се провежда за 100-ен път. Сред тях са представители на млеко- месопреработвателната промишленост, хлебопроизводството, преработката на рибни продукти, консервната промишленост и други. Сред изложителите личат имената на производители, като „Белла България“, „Унипек“, „Любимка“, „Плевен мес“, „Виктория нутс“, „Кронос“, „Клас олио“, „Вернада“, „Диавена“ и др.

11 фирми ще бъдат представени на организирания от Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци (СППЗ) и Изпълнителната агенция за малки и средни предприятия български щанд на АНУГА, съобщи специално за „Агрозона“ инж. Антоанета Божинова, изпълнителен директор на СППЗ. 7 от фирмите са членове на организацията, а 4 са включени чрез Агенцията за малки и средни предприятия. От съюза представителство ще имат „Джем и Джем“, „ББП – Първомай“, „Кюстендилски плод“, „Томатоярд“, „Пелтина“, „Карнобат плод“ и „Катрин Ко“. Останалите участници на щанда на консервната промишленост на България ще са „Струма фрут“, „Куминяно фрут“, „Булконс Първомай“ и „Апи Трейд“. Със собствени щандове от консервната промишленост ще бъдат представени имена, като „Дерони“, „Цима“, „Фрукто – Сливен“, „Филикон“ и др.

„Очакванията ни са категорично свързани с намирането на нови контрагенти, защото това е мястото, където можеш да видиш конкурентите си от другите държави до каква степен са развили продуктите си, какво ново има, какви са тенденциите, да покажем нашите новости“, допълни още инж. Божинова. Над 60% от продукцията на членовете на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци е насочена за износ.

В рамките на АНУГА В Кьолн ще бъдат показани сладко без захар, нещо, което отговаря на световните тенденции за намаляване и съвсем невлагане на подсладител, сушени плодове и зеленчуци, които се отличават с много добри вкусови качества, както и различни комбинации от натурален сок от ябълка и други плодове, които бяха приети много добре на изложения, като АЛИМЕНТАРИЯ в Португалия, каза още инж. Антоанета Божинова.

 

 

Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА