Културните обекти у нас се запомнят най-много от потенциални чужди туристи

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

Министерството на туризма отчете проекта „Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари“ на пресконференция в БТА днес. Проектът се финансира по оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие на ЕС и се е изпълнявал на 6 целеви пазара – Германия, Румъния, Русия, Украйна, Полша и Швеция. Дейностите отчете Анелия Генова, ръководител на проекта. Продължителността му е била 36 месеца като приключва на 8-и април тази година, а стойността – 7 282 374 лв.

Генова посочи, че целите на проекта са били изцяло комуникационни. Те са са реализирани чрез пресконференции, журналистически турове, телевизионни клипове, рекламни карета в печатни издания и др. Анелия Генова посочи, че целевите държави са определени по критерии като емитиращи пазари, интензитет на пътуванията, изразходване на големи суми при пътуване.

По време на пресконференцията стана ясно, че Германия е водещ емитиращ пазар в Европа, както и че там страната ни има позитивен имидж. Изходящият туристически поток от Германия годишно е 65 млн. Генова каза още, че за румънците България е най-посещаваната задгранична дестинация.

Най-големи са били бюджетите по проекта, целящи да промотират страната ни в Русия и Германия, съответно 1 819 000 лв и 1 855 540 лв.

Ръст е отчетен на туристите от Германия, Швеция, Полша и Румъния, а лек спад има на туристите от Русия и Украйна, но ако не е била кампанията, спадът е щял да бъде по-голям.

На всички целеви пазари по проекта са постигнати много добри резултати, а Анелия Генова обобщи, че на всички пазари културните обекти са тези, които основно остават в съзнанието на хората, до които достига рекламата и съответно за реклама на страната трябва да се работи предимно чрез култура.

Анета Стефанова

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА