Българският винен сектор създава маркетингов борд

Лилия Александрова
Лилия Александрова
2 Минути

Българската асоциация на производителите и износителите на вино е инициатор за създаването на Български винен маркетингов борд. Според сектора такова звено е силно необходимо предвид нуждата от съвременно позициониране на българското вино на външните и вътрешния пазар. Това стана ясно по време на национална конференция на българските винопроизводители на тема „Успехът на българското вино на световните пазари и у нас – мисия възможна“.

Основната цел на Българския винен борд е да бъдат обединени усилията и да се предприемат мерки за подобряване на имиджа на българското вино и увеличаване на неговата добавена стойност, което да доведе до нарастване на пазарния дял на българските качествени вина. В конференцията взеха участие повече от 60% от българските изби, които по тяхна преценка произвеждат около 90% от виното в страната ни. Тяхната амбиция е чрез борда да бъде създаден и наложен на ключовите пазари и у нас бранд Wines of Bulgaria. Лансирана беше и идеята бордът да осъществява и контрол на качеството на произвежданото от неговите членове вино.

Д-р Лозана Василева, заместник-министър на земеделието, храните и горите изрази подкрепа за усилията на бранша за създаване и следване на печеливша маркетингова стратегия. Г-н Красимир Коев, изпълнителен директор на ИАЛВ приветства създаването на Български винен борд и популяризирането на качественото вино, което е една от визитните картички на България. „Произвеждащите вино 266 изби в страната ни имат нужда от такава структура, но и от последователност в действията на сектора“ добави той, предават от ОДЗ “Кюстендил”.

Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА