Туристическото министерство насърчава вътрешния туризъм

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

„Съвместно с местната власт стартираме кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, съобщава министърът на туризма Николина Ангелкова, предават от пресцентъра на министерството. Целта е чрез външна реклама (билбордове и др.) на ротационен принцип да се рекламират туристически обекти от България. по думите на Ангелкова общините ще предоставят свободни рекламни площи, а министерството ще изработи визията и слоганите за кампанията. Така, примерно, Кърджали ще се рекламира във Варна и обратното. За реализацията ще се изискват минимални средства, обясни министърът. Тя посочва още, че министерството е на финала и относно създаването на регистър на туристическите атракции. Той в най-кратки срокове ще бъде достъпен он-лайн. По думите на Ангелкова той също ще допринесе за насърчаване на вътрешния туризъм, тъй като всеки потребител ще може с „един клик“ да се информира за мястото, достъпността и състоянието на дадена туристическа атракция.

Министърът на туризма Николина Ангелкова и съветникът й Марк Жирардели – петкратен шампион по ски алпийски дисциплини, посетиха археологическия комплекс Перперикон, съобщават още от министерството. Те са били в Регионалния исторически музей в Кърджали, където са събрани над 40 000 културни ценности, свързани с историята и природата на Източните Родопи.  „Моята страна няма такива древни артефакти и за мен бе много важно да видя уникалното наследство, което има България“, коментира Марк Жирардели. Той обеща да посети Кърджали със семейството си.

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА