„Съвместно с местната власт стартираме кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, съобщава министърът на туризма Николина Ангелкова, предават от пресцентъра на министерството. Целта е чрез външна реклама (билбордове и др.) на ротационен принцип да се рекламират туристически обекти от България. по думите на Ангелкова общините ще предоставят свободни рекламни площи, а министерството ще изработи визията и слоганите за кампанията. Така, примерно, Кърджали ще се рекламира във Варна и обратното. За реализацията ще се изискват минимални средства, обясни министърът. Тя посочва още, че министерството е на финала и относно създаването на регистър на туристическите атракции. Той в най-кратки срокове ще бъде достъпен он-лайн. По думите на Ангелкова той също ще допринесе за насърчаване на вътрешния туризъм, тъй като всеки потребител ще може с „един клик“ да се информира за мястото, достъпността и състоянието на дадена туристическа атракция.
Министърът на туризма Николина Ангелкова и съветникът й Марк Жирардели – петкратен шампион по ски алпийски дисциплини, посетиха археологическия комплекс Перперикон, съобщават още от министерството. Те са били в Регионалния исторически музей в Кърджали, където са събрани над 40 000 културни ценности, свързани с историята и природата на Източните Родопи. „Моята страна няма такива древни артефакти и за мен бе много важно да видя уникалното наследство, което има България“, коментира Марк Жирардели. Той обеща да посети Кърджали със семейството си.