Рекламираме България като дестинация с културните центрове в чужбина

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

Културните центрове извън страната ще бъдат използвани за реклама на България като дестинация, каза в Созопол министърът на туризма Николина Ангелкова.

Министърът коментира, че предстои съвместно с бизнеса да бъдат изготвени балнео- и СПА дестинации, които, комбинирани с вече утвърдените културно-исторически маршрути, ще станат част от Националния туристически регистър заедно с фестивалите и другите културни събития. Ангелкова коментира, че новите маршрути ще подпомогнат усилията на местната власт да разнообрази туристическите оферти и да предлага типичните за региона услуги.

Кметът на Созопол Панайот Рейзи от своя страна коментира, че откриването на мощите на Йоан Кръстител е изключително важно за населеното място. “Успяхме да променим много града, който вече е една от емблемите на България“, казва Рейзи и подчертава доброто сътрудничество с Министерство на туризма.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама