Предстои уебинар на тема „Находчив маркетинг по време на криза“

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Добрите практики при съставянето на маркетингов план ще бъдат представени по време на уебинар организиран от Изпълнителна агенция за малките и средните предприятия. Дванадесетото издание на серията уебинари на ИАНМСП SMEs Webinars ще представи темата „Находчив маркетинг по време на криза“, а лектор ще бъде основателят на маркетинг агенция Creative Marketing 102, както и на първото маркетинг училище в България “Успех“ Анна Христова.

Събитието ще се проведе утре, на 29 април от 17 часа, като в рамките на един час експертът ще разкаже за разликата между традиционния и находчив маркетинг и ще отговори на въпроса как да съчетаваме маркетинговите средства, за да получим максимален резултат при ниско потребление. В допълнение, тя ще представи добрите практики при съставяне на маркетингов план, безплатните онлайн инструменти в помощ на МСП и ще даде ценни съвети за прилагането на устойчив маркетинг по време на криза.

В специален панел за въпроси зрителите ще могат да зададат своите въпроси към Анна Христова и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков, който ще открие събитието, съобщиха от Изпълнителната агенция.

Всички събития от серията на SMEs Webinars са безплатни и достъпни чрез регистрация ТУК.

ЕТИКЕТИ:
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА