Добрите практики при съставянето на маркетингов план ще бъдат представени по време на уебинар организиран от Изпълнителна агенция за малките и средните предприятия. Дванадесетото издание на серията уебинари на ИАНМСП SMEs Webinars ще представи темата „Находчив маркетинг по време на криза“, а лектор ще бъде основателят на маркетинг агенция Creative Marketing 102, както и на първото маркетинг училище в България “Успех“ Анна Христова.
Събитието ще се проведе утре, на 29 април от 17 часа, като в рамките на един час експертът ще разкаже за разликата между традиционния и находчив маркетинг и ще отговори на въпроса как да съчетаваме маркетинговите средства, за да получим максимален резултат при ниско потребление. В допълнение, тя ще представи добрите практики при съставяне на маркетингов план, безплатните онлайн инструменти в помощ на МСП и ще даде ценни съвети за прилагането на устойчив маркетинг по време на криза.
В специален панел за въпроси зрителите ще могат да зададат своите въпроси към Анна Христова и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков, който ще открие събитието, съобщиха от Изпълнителната агенция.
Всички събития от серията на SMEs Webinars са безплатни и достъпни чрез регистрация ТУК.