НИК на БАТА Агро 2019: Жадни за иновации

Кирил Александров
Кирил Александров
3 Минути

През 2019 година участието на НИК на БАТА АГРО отново постави фокус върху иновациите, прецизното торене и най-актуалните инвентари и машини от портфолиото на компанията.

НИК ще продължи да залага върху автоматизацията на редица процеси и увеличаване на прецизността при операции като сеитба, торене и пръскане. Ключов приоритет на компанията продължава да бъде и софтуерът, който позволява сателитно наблюдение на полетата с подробни метеоданни, както и карти с предписания за торенe, разказа Иво Куманов, управител на НИК.

По време на БАТА АГРО посетителите на щанда на НИК успяха да видят почти пълна гама инвентари на норвежския бранд Kverneland  торачки, есенни и пролетни сеялки, култиватори, плугове, strip-till култиватори, шредери, продълбочители, както и косачки за люцерна. Пръскачките Berthoud, които са най-предпочитания бранд за 2018 година според данните на КТИ, както и пръскачки Kverneland. Традиционно компанията заложи и на оборудване и системи за прецизно земеделие с марката Trimble, както и няколко собствени софтуерни решения като FarmTrack, TechnoFarm и GeoSCAN.

Иво Куманов сподели пред agrozona.bg, че само за 2 месеца екипът на компанията е продал над 40 умни изцяло компютъризирани торачки. Техните клиенти все повече залагат на иновациите и тяхната инвестиция се базира на простата логика „когато жъна различно, няма смисъл да торя еднакво“.

Фокусът на NIK Academy вече не е само върху операторите на земеделска техника, но и върху агромениджърите, на които компанията помага със специализирани обучения.

Само 6 месеца след старта на партньорството си с Kverneland, от НИК могат да се похвалят с редица успехи като ексклузивен дистрибутор за България. Участието на БАТА АГРО 2019 съвпадна със 140-годшиния юбилей на бранда, който е сред най-добрите и безспорно най-продаваните с най-сериозни традиции и иновации компании в Европа и в Света.

За пръв път в България НИК представи нов модел самоходна пръскачка Berthoud Bruin, която се доказа в последните две години в страни като Украйна и Русия. Това е модел, който е проектиран за Централна и Източна Европа и за САЩ. От компанията могат да се похвалят с няколко продадени машини от този модел със страхотни отзиви от своите клиенти.

 

Кирил Александров работи като журналист от 2006-а година. Преди да работи в Agrozona.bg, е бил част от екипите на Агенция "Фокус", сп. Тема и сайта Expressnews.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА