Последен ден за кандидатстване за инвестиции във винарни

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
2 Минути

Днес приключва вторият прием по мярка „Инвестиции в предприятия“ от Националната програма за подпомагане на лозаро-винарския сектор 2019 – 2023 г. Приемът е целеви само за кандидати, които ще искат авансово плащане до 15 октомври 2020 г, съобщават от ДФ „Земеделие”.  Кандидатстването бе стартирано в началото на седмицата. Определеният бюджет за втория прием по мярката за инвестиции в предприятия за 2020 г. е в размер на над 14,3 млн. лв., за финансова 2021 г. – над 14,7 млн. лв., а за финансова 2022 г. – над 11,5 млн.лв. Запазват се изискванията максималната стойност на един проект да не надхвърля 800 000 евро, а максималният размер на общо допустимите разходи за целия период на програмата 2019-2023 г. за един кандидат да е 2 000 000 евро.

Допустимият процент на европейско финансиране по подадените проекти ще се определя в зависимост от вида на предприятията. Микро, малки и средни предприятия ще могат да получат до 50 % финансиране от ЕС, големите предприятия с годишен оборот под 200 млн. евро и по-малко от 750 служители – до 25 %, а големите предприятия с оборот над 200 млн. евро и над 750 служители – до 15 %. Останалата част от разходите по инвестициите ще бъде за сметка на кандидатите.

На интернет страницата на ДФ „Земеделие“ са публикувани, образци на документите за кандидатстване, както и често допусканите грешки.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама