Предстои уебинар на тема „Находчив маркетинг по време на криза“

Лилия Александрова
Лилия Александрова
1 Минути

Добрите практики при съставянето на маркетингов план ще бъдат представени по време на уебинар организиран от Изпълнителна агенция за малките и средните предприятия. Дванадесетото издание на серията уебинари на ИАНМСП SMEs Webinars ще представи темата „Находчив маркетинг по време на криза“, а лектор ще бъде основателят на маркетинг агенция Creative Marketing 102, както и на първото маркетинг училище в България “Успех“ Анна Христова.

Събитието ще се проведе утре, на 29 април от 17 часа, като в рамките на един час експертът ще разкаже за разликата между традиционния и находчив маркетинг и ще отговори на въпроса как да съчетаваме маркетинговите средства, за да получим максимален резултат при ниско потребление. В допълнение, тя ще представи добрите практики при съставяне на маркетингов план, безплатните онлайн инструменти в помощ на МСП и ще даде ценни съвети за прилагането на устойчив маркетинг по време на криза.

В специален панел за въпроси зрителите ще могат да зададат своите въпроси към Анна Христова и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков, който ще открие събитието, съобщиха от Изпълнителната агенция.

Всички събития от серията на SMEs Webinars са безплатни и достъпни чрез регистрация ТУК.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
ЕТИКЕТИ:
Лилия Александрова е журналист в „Агрозона“ от 2013 г. Има магистърска степен по Международни отношения и бакалавърска степен по Бизнес администрация. Интересите ѝ са в областта на политическата интеграция и Европейския съюз, агропредприемачеството, образованието, труда и социалната политика.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама