30% повече средства за реклама в туризма

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

С близо 30% ще бъдат увеличени средствата за туристическа реклама и те ще достигнат почти 11 милиона лева, това е предвидено в проекта за държавен бюджет, става ясно от думите на министъра на туризма Николина Ангелкова. Тя посочва, че туризмът е изведен като национален приоритет и на това се дължат рекордите, отбелязани от сектора, каза министърът пред БНР. Основна цел на Министерството на туризма е да разходва средствата за реклама максимално ефективно, посочва Ангелкова като отбелязва, че с пъти по-малко средства са постигнати оповестените вече ръстове.

Подготовката за следващия летен сезон вече е започнала. Проведени са и срещи с големите туроператори като „Туи“ и „Томас Кук“, които прогнозират 30% ръст по техните програми за следващия летен сезон, казва Ангелкова.

За зимния сезон има ръст на ранните записвания, но повече данни ще са налични през декември и януари. По предварителни прогнози очакваният ръст ще е 4,5 – 5% за целия зимен сезон. Към момента има увеличение от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.

 

 

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама