Туристическото министерство насърчава вътрешния туризъм

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
2 Минути

„Съвместно с местната власт стартираме кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, съобщава министърът на туризма Николина Ангелкова, предават от пресцентъра на министерството. Целта е чрез външна реклама (билбордове и др.) на ротационен принцип да се рекламират туристически обекти от България. по думите на Ангелкова общините ще предоставят свободни рекламни площи, а министерството ще изработи визията и слоганите за кампанията. Така, примерно, Кърджали ще се рекламира във Варна и обратното. За реализацията ще се изискват минимални средства, обясни министърът. Тя посочва още, че министерството е на финала и относно създаването на регистър на туристическите атракции. Той в най-кратки срокове ще бъде достъпен он-лайн. По думите на Ангелкова той също ще допринесе за насърчаване на вътрешния туризъм, тъй като всеки потребител ще може с „един клик“ да се информира за мястото, достъпността и състоянието на дадена туристическа атракция.

Министърът на туризма Николина Ангелкова и съветникът й Марк Жирардели – петкратен шампион по ски алпийски дисциплини, посетиха археологическия комплекс Перперикон, съобщават още от министерството. Те са били в Регионалния исторически музей в Кърджали, където са събрани над 40 000 културни ценности, свързани с историята и природата на Източните Родопи.  „Моята страна няма такива древни артефакти и за мен бе много важно да видя уникалното наследство, което има България“, коментира Марк Жирардели. Той обеща да посети Кърджали със семейството си.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама