По данни на Пивоварите на Европа от 2018 и 2019 г. делът на безалкохолното пиво на общоевропейския бирен пазар е около 6%. В България консумацията на безалкохолна бира все още е под средните за ЕС нива, но според експертите е налице потенциал за постоянен ръст в този сегмент, съобщават от Карлсберг България. Това се дължи на увеличаващия се интерес към здравословните продукти и търсенето на все повече освежаващи напитки, които да са подходящи за всеки момент от ежедневието – както у дома, така и на работа, по време на хранене, тренировка, шофиране или срещи с приятели, коментират експерти.
Затова и разнообразието в областта на безалкохолните бири се увеличава с още една – от Карлсберг България предложиха на пазара Пиринско Безалкохолно Пиво.
„Сегментът на безалкохолна бира се развива с бързи темпове през последните години както в България, така и в световен мащаб. Това се дължи на засилващия се здравословен тренд сред потребителите, които търсят качествени продукти и безкомпромисен вкус. Увеличават се и поводите за консумация – безалкохолната бира е предпочитан заместител на други освежаващи напитки,“ каза Севдалина Дичева, бранд мениджър на Пиринско.
Целта на повечето пивовари у нас е даа бъдат винаги актуални и да лансират на пазара нови продукти и рецепти, които да съчетават традицията с новите тенденции в бранша.