6% от изпитата бира в Европа е безалкохолна, колко е делът у нас

Юлиана Стоичкова
Юлиана Стоичкова
2 Минути

По данни на Пивоварите на Европа от 2018 и 2019 г. делът на безалкохолното пиво на общоевропейския бирен пазар е около 6%. В България консумацията на безалкохолна бира все още е под средните за ЕС нива, но според експертите е налице потенциал за постоянен ръст в този сегмент, съобщават от Карлсберг България. Това се дължи на увеличаващия се интерес към здравословните продукти и търсенето на все повече освежаващи напитки, които да са подходящи за всеки момент от ежедневието – както у дома, така и на работа, по време на хранене, тренировка, шофиране или срещи с приятели, коментират експерти.

Затова и разнообразието в областта на безалкохолните бири се увеличава с още една – от Карлсберг България предложиха на пазара Пиринско Безалкохолно Пиво.

„Сегментът на безалкохолна бира се развива с бързи темпове през последните години както в България, така и в световен мащаб. Това се дължи на засилващия се здравословен тренд сред потребителите, които търсят качествени продукти и безкомпромисен вкус. Увеличават се и поводите за консумация – безалкохолната бира е предпочитан заместител на други освежаващи напитки,“ каза Севдалина Дичева, бранд мениджър на Пиринско.

Целта на повечето пивовари у нас е даа бъдат винаги актуални и да лансират на пазара нови продукти и рецепти, които да съчетават традицията с новите тенденции в бранша.

 

Юлиана Стоичкова завършва Факултета по журналистика на СУ „Св. Климент Охридски“. Дълги години се занимава с печатни медии в областта на градинарството и цветарството. В agrozona.bg приоритет са й производството и пазарите на плодове и зеленчуци, лозарството и винарство, пазарът на земя и хоби градинарството.

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА