30% повече средства за реклама в туризма

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
1 Минути

С близо 30% ще бъдат увеличени средствата за туристическа реклама и те ще достигнат почти 11 милиона лева, това е предвидено в проекта за държавен бюджет, става ясно от думите на министъра на туризма Николина Ангелкова. Тя посочва, че туризмът е изведен като национален приоритет и на това се дължат рекордите, отбелязани от сектора, каза министърът пред БНР. Основна цел на Министерството на туризма е да разходва средствата за реклама максимално ефективно, посочва Ангелкова като отбелязва, че с пъти по-малко средства са постигнати оповестените вече ръстове.

Подготовката за следващия летен сезон вече е започнала. Проведени са и срещи с големите туроператори като „Туи“ и „Томас Кук“, които прогнозират 30% ръст по техните програми за следващия летен сезон, казва Ангелкова.

За зимния сезон има ръст на ранните записвания, но повече данни ще са налични през декември и януари. По предварителни прогнози очакваният ръст ще е 4,5 – 5% за целия зимен сезон. Към момента има увеличение от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.

 

 

Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

РЕКЛАМА