Бившият радио и ТВ водещ и настоящ винопроизводител ще контролира използването на марката Унгарско вино и ще насърчава нейното укрепване. Дано някой ден и у нас има такава грижа към българското вино…
Виктор Орбан е назначил от 1 юли правителствен комисар, отговарящ за националния маркетинг на виното. Наред с други задължения, той трябва да разработи Националната стратегия за маркетинг на виното между 2023 г. и 2026 г., както и да подготви изпълнението муи. Пал Рокусфалви е един от успешните радио и телевизионни водещи от 90-те години на миналия век, той основава собствена винарна в Etyek и от дълго време се занимава с маркетинг на вина.
Правителственият комисар ще трябва да контролира пазарните проучвания и анализи, да координира маркетинга на вино, извършван от национални източници, да управлява изпълнението на маркетингови програми за вино. Освен това ще контролира използването на марката Унгарско вино (Magyar Bor) и ще насърчава нейното укрепване, а също така ще допринася за подготовката и изпълнението на държавни решения, засягащи маркетинга на виното.
Пал Рокусфалви трябва да си сътрудничи с Унгарската агенция по туризъм, Министерството на земеделието, с министъра, отговарящ за външната търговия и Националната агенция за инвестиции, пише hvg.
СВЪРЗАНИ НОВИНИ