🍪Използваме бисквитки, за да оптимизираме нашия сайт.

Повече информация
Приемам
Agrozona.bgAgrozona.bg
  • От деня
  • Актуално
    • Политика и факти
      • Министерство на земеделието, храните и горите
      • Програма за развитие на селските райони
      • Поземлени отношения
      • Европейско земеделие
      • Закони и наредби
    • Финансиране в земеделието
      • Държавен Фонд Земеделие
      • Субсидии за земеделски производители
      • Европроекти
      • Държавни помощи
      • Земеделски консултации
    • Бизнес и инвестиции
      • Хранителна индустрия
      • Борси и цени
      • Събития
      • Туризъм
    • Специални проекти
      • Агрозона по Радио Фокус
      • Фермерски пазари
      • Малки стопанства
      • Младите в земеделието
      • Околна среда
  • Земеделие
    • Зърнопроизводство
      • Пшеница
      • Царевица
      • Ечемик
      • Ориз
    • Технически култури
      • Слънчоглед
      • Рапица
      • Соя
      • Лавандула
      • Тютюн
      • Маслодайна роза
    • Зеленчукопроизводство
      • Отглеждане на зеле
      • Отглеждане на картофи
      • Отглеждане на лук
      • Отглеждане на патладжан
      • Отглеждане на пипер
      • Отглеждане на тикви
    • Овощарство
      • Отглеждане на праскови
      • Отглеждане на череши
      • Отглеждане на ябълки
      • Отглеждане на круши
      • Отглеждане на кайсии
      • Отглеждане на орехи
    • Растителна защита
    • Агротехника
    • Био и Еко производство
    • Лозарство и Винарство
  • Животновъдство
    • Говедовъдство
    • Свиневъдство
    • Овце и Кози
    • Птицевъдство
    • Зайцевъдство
    • Коневъдство
    • Пчеларство
    • Риба и аквакултури
  • Хоби
    • Градината
    • Лов и Риболов
    • Домашни любимци
    • Трапеза
  • Видео
  • CAP GREEN ZONE
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Agrozona.bgAgrozona.bg
Търсене
  • От деня
  • Актуално
    • Политика и факти
    • Финансиране в земеделието
    • Бизнес и инвестиции
    • Специални проекти
  • Земеделие
    • Зърнопроизводство
    • Технически култури
    • Зеленчукопроизводство
    • Овощарство
    • Растителна защита
    • Агротехника
    • Био и Еко производство
    • Лозарство и Винарство
  • Животновъдство
    • Говедовъдство
    • Свиневъдство
    • Овце и Кози
    • Птицевъдство
    • Зайцевъдство
    • Коневъдство
    • Пчеларство
    • Риба и аквакултури
  • Хоби
    • Градината
    • Лов и Риболов
    • Домашни любимци
    • Трапеза
  • Видео
  • CAP GREEN ZONE
Последвайте ни
  • Контакти
  • За нас
  • Реклама
  • Издател
Въглеродно земеделие
Консултантите говорят

Туристическото министерство обявява конкурс за концепция за туристическо лого

Актуално
Екип на Агрозона
Екип на Агрозона Публикувана на 05.02.2016
Споделяне
3 Минути
СПОДЕЛИ

Министерството на туризма започва национален конкурс за „Проект за нова концепция за графична визия на туристическото лого на България“, със съдействието на Националната художествена академия и Съюза на българските художници, съобщават от пресцентъра на туристическото министерство. Всеки, който желае, може да се включи в конкурса като проекти ще се приемат от днес до 4-и април 2016 г. на e-mail: [email protected].

Общонационалният конкурс цели да доразвие бранд стратегията на България и да реализира необходимата устойчивост при изпълнение на европейския проект за разработване на стратегия за бранд България, приключил през 2013 г. Този проект включваше и разработването на туристическо лого на страната ни. Предложената финална графична визия обаче не получи обществена подкрепа и не беше възприета като официален туристически символ на България, поясняват от институцията. Въпреки това останалите дейности, които са били одобрени, се използват и към момента – бранд стратегията, извършените анализи, авторската музика, слоганът – „Открий и сподели“ на български и „A Discovery to Share“ на английски език.

Конкурсът ще се проведе в два основни етапа. По време на първия етап професионално жури ще разгледа получените предложения и ще подбере най-добрите проекти. Съставът на журито ще е само от представители на НХА и СБХ. Избраните проекти ще бъдат представени на обществеността. Във втория етап на състезанието широко жури с участието на представители на медиите, туристическия бизнес, рекламните и PR агенции, маркетолози – ще избере финално най-добрия идеен проект за туристическо лого чрез тайно гласуване.

Сред основните изисквания за изработване на проект за лого на България са предложенията да са съобразени със слогана „Открий и сподели“ и „A Discovery to Share“. В предложенията трябва задължително да се съдържа думата „България“ за варианта на български и „Bulgaria“ за варианта на английски език, като допълнителни графични знаци и символи могат да присъстват по преценка на автора, посочват от министерството. Графичният образ трябва да се отличава с яснота и лаконичност, а всяко предложение да се предоставя в два варианта – цветен и черно-бял.

Подробна информация за отделните етапи на конкурсната програма, както и за критериите за изработване на нова графична визия е достъпна на интернет сайта на министерството.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Открийте тайните на скалния манастир над село Хан Крум
Лято 2025: България сред най-желаните за организирани почивки сред германските туристи
Министерството на туризма стартира модел за маркетингово сътрудничество с местната власт
Министър Боршош: Къмпинг туризмът в България има нужда от ясна регулация и модерни стандарти
ЕТИКЕТИ:логоМинистерство на туризматуризъм
Avatar photo
Автор: Екип на Агрозона
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Видео

FacebookХаресване
YoutubeАбонамент

Реклама

Реклама

Последни

АктуалноМаслодайна роза
SIMPPAR 2025: България потвърди своята лидерска позиция в света на етеричните масла
04.06.2025
АктуалноРегиони
Малки и средни предприятия от пограничния регион между България и Северна Македония...
04.06.2025
АктуалноАкцентиСъбития
Кът за деца бе открит на летище „Васил Левски“ – София
04.06.2025
АктуалноАкцентиТуризъм
Открийте тайните на скалния манастир над село Хан Крум
03.06.2025
АктуалноАкценти
Атракционен влак с парен локомотив ще пътува от Горна Оряховица до Трявна
22.05.2025

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама

Онлайн медийна платформа, посветена на селското стопанство и хранителната индустрия в България

Страници

  • Контакти
  • За нас
  • Реклама
  • Издател

Контакти

гр. София, 1606
бул. Христо Ботев 17, ет. 7

📞 +359 2 851 1821
📧 [email protected]
📧 [email protected]

СЕДМИЧЕН БЮЛЕТИН

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Please wait...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Последвайте ни
© Агрозона © 2011-2025 Всички права запазени
  • Общи условия
  • Политика за използване на “Бисквитки”
  • Политика за защита на личните данни