Тематични рекламни материали за всеки туристически регион

Екип на Агрозона
Екип на Агрозона
3 Минути

Ще се разработват отделни информационни материали за всеки от туристическите райони, които да представят техните специфики и многообразие – това е обсъдено на среща на министъра на туризма Николина Ангелкова с представители на местната власт във Велико Търново, браншовите организации, народни представители и други, съобщават от туристическото ведомство.

„През тази година фокус на националната ни реклама е културно-историческият туризъм, а несъмнено Велико Търново е един от неговите символи“, каза Николина Ангелкова.По думите й Министерството на туризма ще подкрепи инициативите на общината за насърчаване на туристическия поток и популяризиране на историческото богатство на града. През тази година се навършват 830 години от въстанието на Асен и Петър, като се планират редица мероприятия, а честванията са под патронажа на премиера Бойко Борисов.

Друго значимо събитие в региона е и провеждането на едно от едно от най-големите международни туристически изложения „Културен туризъм-Велико Търново“, което ще се проведе в периода от 1 до 4 април тази година. В миналогодишното издание на форума са се включили близо 85 участници от 11 държави. Предвижда се тази година българското и чуждестранно участие да бъде още по-голямо. Министър Ангелкова се ангажира да покани колегите си министри от държавите-участници и  по този начин да се популяризира още повече туристическата борса.

Без добра инфраструктура не може да се развива туристическата индустрия – до този извод са стигнали единодушно участниците в срещата. Основен приоритет на правителството е изграждането на автомагистрала “Хемус”, която ще преминава само на 15 км от Велико Търново. С реализацията на този проект ще се даде нов тласък на целия регион и особено на туризма. Ще се подобри връзката на града със София и с големите ни летни курорти.

Според Ангелкова с развитието на туристическата инфраструктура на хълма Трапезица старата столица ще стане още по-атрактивна и разпознаваема дестинация. През последните години бяха инвестирани над 4 млн. лв.  по оперативна  програма “Регионално развитие”2007-2013 г.

Според данни на общината са отчетени 5% ръст на чуждестранните туристи през 2014 г. Вследствие на кампанията за насърчаване на вътрешния туризъм, която се реализира от Министерството на туризма, се очаква ръст на българските туристи в региона. В област Велико Търново се намират четири от 50-те малко известни туристически обекти, които са фокус на кампанията – Св. Николско училище, Старинен римски град – Нове, Геокомплекс Зарапово и Капиновски манастир „Св. Николай“.

Министър Ангелкова и кметът на Велико Търново Даниел Панов посетиха Капиновския манастир. Обектът е социализиран, но не е достатъчно разпознаваем извън областта. Ето защо чрез допълнителна реклама би могъл да привлича сериозен брой български туристи, така както утвърдените туристически дестинации като Царевец и църквата “Свети Четиридесет Мъченици” във Велико Търново.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Agrozona.bg e специализиран новинарски сайт за бизнес и земеделие. Нашата цел е да информираме своите читатели за новостите и добрите практики в агробизнеса у нас и по света. Agrozona.bg Ви предоставя експертни анализи и съвети за успешна реализация в сектора, а също така информация за важни срокове и събития. При нас ще намерите още и интересни и полезни съвети за вашето хоби. Екипът на Агрозона подготвя цялото съдържание на сайт и списание Агрозона. В него участват 4 журналисти, както и стажантите, които се учат на аграрна журналистика в редакцията на Агрозона

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама