Съветът по земеделие на ЕС прие нови правила за реклама на земеделски продукти

Златко Златков
Златко Златков
1 Минути

Съветът на министрите на земеделието на Европейския съюз прие нови стратегически приоритети за промотиране на земеделски продукти на вътрешния пазар и в трети страни, пише Agra Europe. Това стана по време на заседание днес в Люксембург, когато беше обявено, че бюджетът за реклама ще се увеличи от 61.5 млн. евро през 2013 г. до 200 млн. евро през 2020 г.

С влизането в сила на новата Обща селскостопанска политика от 1 януари 2015 г. новата схема за реклама на селскостопански продукти ще бъде отворена и организации на производители ще могат също да кандидатстват.

СВЪРЗАНИ НОВИНИ
Златко Златков администрира agrozona.bg между 2012 и 2015 година. В неговия профил ще откриете някои публикации на нашите автори в този период сред които Светлана Трифоновска, Марта Йонкова, Анета Стефанова, Диляна Хараланова, Лилия Александрова, Петър Лазов, Георги Джендов и други

РЕКЛАМА

ВИДЕО

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери в произхода на над 75 000  хранителни продукти.

Реклама

Реклама

Последни

Седмичен бюлетин

Запиши се за седмичния бюлетин на Агрозона.

Моля изчакайте секунда ...

Благодарим ви, че се регистрирахте!

Реклама

Реклама